Sunday, December 21, 2008

This is a picture of our living room, as you can see it's also where we do our computer stuff.
Ok so we're a little proud of her. lol. ( Sabina Lynn Perkin )

Brian cooking our dinner.....yeah right. lol


10 comments:

Chris said...

I do like the name. Your digs look pretty good. It should be pretty warm if it's on the 5th floor. Don't see any extra blankets around, like you need to wrap up, and Brian looks warm in short sleeves.

Who's the lady in the pic. with Sabina?

Love ya,
Chris, Ron & boys

Beckie, Brian and Caden said...

The lady is Janet, she is our translator and cordinator. She is really nice. Her daughter goes to school in america, her english is really good. Our driver is her husband. There nice people.

Harry said...

HI Guys, It looks like everything is going all right. Just wanted to let you know we are thinking about you, and it will all be worth it in the long run. Love you very much. Grandma and Grandpa. (Oh, she is a real cutie.)

Anonymous said...

she is sooooooo damn cute! love ya's..aunt laurie

Anonymous said...

Hey you guys!
She's a doll! Can't wait to meet her.Hopefully in May when you all come down. Glad things are going so well.
Much love, Aunt Mary

Anonymous said...

Hi guys! The kids are soooo excited about their new cousin. We can all hardly wait to meet her. She is a doll. Love, Lori and kids.

Brianne said...

Hey guys... I keep getting on in the early AM and your not on..
Sabina is adorable and I love, love her smile. She is so cute, I can't wait for the kids in the neighborhood to meet her. Hope all is well.
Hows the weather there? Talk to you soon...
Oh by the way...Hows Lindsey? He he... :)
Talk to you soon.. Love ya, Brianne

Mom and Dad said...

hi everyone!
just to let ya all know, they are having a hard time getting someone to come and take them to a store where they can get more internet min., dont give up they will write and answer everyone as soon as they can. becky had a hard day on tues. she called home crying and missing caden, they have been doing sooo good with being upbeat but with christmas and all..... so from her, to all who have been writing... thank you so much!!!!

Anonymous said...

What a wonderful Christmas Gift! She is beautiful. We are praying for you. Hang in there! We can't wait to meet her.
Love Aunt Carol & Uncle Jim

Chris said...

Brian & Beckie -
Just wanted to take a minute to wish you both a very Merry Christmas! Find a good way to enjoy the holiday away from home. You'll be home soon.

Love you both,
Chris, Ron & boys